پرش لینک ها
دارما مدیتیشن پادکست مراقبه و خودشناسی

دارما مدیتیشن پادکست مراقبه و خودشناسی

دارما، سفری است به درون، جایی که علم و فلسفه و عرفان به هم می‌پیوندند. در دارما، مراقبه فقط یک عمل نیست، بلکه پلی است به سوی فهم واقعی از وجود، در هم‌تنیده با علم که سلامتی و شادکامی را به اوج می‌برد.

فصل های دارما مدیتیشن

پادکست مراقبه‌ی فارسی دارما را از کجا و چگونه بشنویم؟

اپیزودهای دارما را از اپلیکیشن‌های پادکست‌خوان مختلف به راحتی می توانید گوش دهید، برای نصب در اندروید یا آیفون از راه های زیر اقدام نمایید.

Castbox

Spotify

Telegram

ApplePodcasts

Shenoto

آخرین اپیزودهای دارما مدیتیشن

درون یابی ۹ (مدیتیشن با موسیقی): حل مسئله

درون یابی ۹ (مدیتیشن با موسیقی): حل مسئله

در این اپیزود یک مدیتیشن عمیق رو تجربه می‌کنیم که بر روی استراحت مطلق ذهن و بدن و رهایی از تلاش برای حل مسائل و نیازها تمرکز داره و به ما کمک می‌کنه به درک عمیق‌تری از آرامش واقعی و آگاهی محض دست پیدا کنیم.

تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۷ | زمان اپیزود: ۲۱:۵۶
ادامه
درون یابی ۸ (مدیتیشن با موسیقی): من کی هستم؟

درون یابی ۸ (مدیتیشن با موسیقی): من کی هستم؟

ما در این اپیزود به دنبال فهم عمیق‌تری از خود واقعی هستیم و به پاسخ به سوال “من کی هستم؟”، بدون استفاده از تعاریف متداول و محدود کننده می‌پردازیم. این اپیزود به ما کمک می‌کنه تا فراتر از افکار و عقاید موجود در ذهن خود، به درکی جدید از هویت خود دست یابیم و به تجربه‌هایی فراتر از محدودیت‌های فکری و احساسی معمولی برسیم.

تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۰۹ | زمان اپیزود: ۳۵:۰۹
ادامه
درون یابی ۷ (مدیتیشن با موسیقی): نیت!

درون یابی ۷ (مدیتیشن با موسیقی): نیت!

در این اپیزود با تعیین هدف و نیت شخصی از انجام مدیتیشن، و انجام تمرینات تنفسی و تمرکز بر روی قصد و نیت خود به تجربه‌ای عمیق‌تر و آگاهانه‌تر از مدیتیشن دست می‌یابیم. همچنین این اپیزود به اکتشاف و درک بیشتر نیازها و پتانسیل‌های درونی ما کمک می‌کنه.

تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۰۱ | زمان اپیزود: ۲۵:۰۲
ادامه
فصل های دارما مدیتیشن

پر شنونده ترین های دارما مدیتیشن

هدف ما از مدیتیشن کردن این نیست که راحت بخوابیم، یا استرسمون کم بشه یا عصبانی نشیم یا آدم بهتری باشیم. بلکه این‌ها فقط بخش کوچیکی از نتایج انجام مدیتیشنه.ما توی مدیتیشن قراره بیدار بشیم.
«علی دلشاد تهرانی»

نقل قول ها
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.