پرش لینک ها

آشنایی با دارما

همونطور که میدونید، دارما نه تنها یک پادکست، بلکه یک سفر معنوی و فرهنگی هست که با هدف روشنگری، آگاهی‌بخشی و ارتقای سطح سلامت روانی و فیزیکی شما شکل گرفته.

ما در دارما، باور داریم که هر قدم کوچک، میتونه، تحولی بزرگ در زندگیمون ایجاد کنه. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که برای کمک به آگاهی و رشد فکری هر چه بیشتر شما و همچنین آشنایی بیشتر شما با طرز فکر دارما اقداماتی انجام بدیم.

تلگرام

Telegram

کست باکس

Castbox

گوگل پادکست

Google Podcast

اسپاتیفای

Spotify

امروز در کنار شما هستیم تا از همراهیتون با دارما در مسیر رشد و آگاهی قدردانی کنیم. هر قدمی که ما در این مسیر برمیداریم، با انرژی و حمایت شما همراه که این برای ما بسیار ارزشمند و الهامبخش. 

همونطور که میدونین، دارما نه تنها یک پادکست، بلکه یک سفر معنوی و فرهنگی هست، که با هدف روشنگری، آگاهیبخشی و ارتقای سطح سلامت روانی و فیزیکی شما شکل گرفته. ما در دارما، باور داریم که هر قدم کوچکی میتونه تحولی بزرگ در زندگیمون ایجاد کنه. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که برای کمک به آگاهی و رشد فکری هر چه بیشتر شما و همینطور آشنایی بیشتر شما با طرز فکر دارما، اقداماتی انجام بدیم. که یکی از اونها اضافه  کردن دو بخش “معرفی کتاب” و “معرفی پادکست” به سایت دارما هست.   

در بخش معرفی کتاب، شما با آثاری آشنا خواهید شد که هر کدوم به نحوی در مسیر رشد فکری و شخصیتی شما موثر خواهند بود. این کتابها دستچین شدن تا نه تنها به دانش شما اضافه کنن، بلکه به شما کمک کنن تا  دید عمیقتری به زندگی و اطرافتون داشته باشین. و در بخش معرفی پادکست، به معرفی پادکستهایی با  موضوعات مختلف پرداختیم، که شما قبل از هر گوش دادنی، میتونید با محتوا و هدف هر پادکست آشنا بشین و با آگاهی بیشتری به استقبال هر کدومشون برین. 

یکی دیگه از قدمهای تازهای که در دارما به هدف همراه کردن ناشنوایان عزیز در این مسیر برداشته شده. اضافه  کردن بخش “متنی” به سایت هست که در این بخش نسخهی متنی اپیزودها قرار داده شده که همراهان ناشنوای  دارما با دسترسی به این قسمت میتونن تمامی مدیتیشنهای دارما رو تجربه کنن. البته این بخش در حال حاضر فقط برای اپیزودهای دارما مدیتیشن در دسترس هست و به زودی برای بخشهای دارما کلینیک، دارما کودک و دارما موتیوشن هم در دسترس خواهد بود. 

و همچنین ارائه محتواهای دارما مدیتیشن و دارما کلینیک به دو زبان انگلیسی و ترکی استانبولی متناسب با  فرهنگ هر کدوم از زبانها، از اقدامات دیگهای هست که در دارما انجام شده. این اقدام به شما این امکان رو میده  که بتونید دارما رو با دوستانتون در زبان و فرهنگهای مختلف به اشتراک بگذارین و افراد بیشتری رو در مسیر  رشد و آگاهی با خودتون همراه کنین. 

از اینکه نظراتتون رو با ما به اشتراک میگذارید، از شما سپاسگزاریم. 

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.