پرش لینک ها

دوستی با قارچ کوچولو (۳ تا ۱۰ سال)

 در این قسمت ماجراجویانه از دارما، با آگوشی، خرگوشی پرانرژی و کنجکاو آشنا می‌شویم که در جنگل سبز زندگی می‌کند و در اولین ماجراجویی خود با یک قارچ کوچولو به نام قارچ فرفری آشنا می‌شود.

این داستان آموزنده به کودکان یاد می‌آموزد که دوستی به زمان و توجه به احساسات دیگران نیاز دارد. با همراهی آگوشی، کودکان می‌آموزند چگونه با مهربانی و صبوری با دیگران ارتباط برقرار کنند

تلگرام

Telegram

کست باکس

Castbox

اپل پادکست

Google Podcast

اسپاتیفای

Spotify

اگوشی خیلی خوشحالم که با آگوشی، خرگوش کوچک و نازنین ما، آشنا می‌شوید. این یک داستان ماجرایی درباره دوستی و آداب معاشرت در جنگل است. هر قسمت پر از یادگیری و ماجراجویی است!

قسمت اول: “دوستی با قارچ کوچولو”

یکی بود، یکی نبود. خرگوشی به نام آگوشی در جنگل سبز زندگی می‌کرد. آگوشی بسیار کنجکاو و پر انرژی بود و همیشه دوست داشت چیزهای جدید یاد بگیرد. یک روز که خورشید درخشان و آسمان آبی بود، آگوشی تصمیم گرفت برای یک ماجراجویی تازه به جنگل برود. همان‌طور که آگوشی می‌دوید و از روی برگ‌ها می‌پرید، ناگهان یک قارچ کوچولو دید که زیر یک درخت بزرگ ایستاده بود. آگوشی خیلی خوشحال شد و جلو رفت تا با قارچ کوچولو دوست شود. “سلام قارچ کوچولو! من آگوشی هستم، دوست داری با من بازی کنی؟” آگوشی با لبخند گفت. قارچ کوچولو با صدای آرامی پاسخ داد: “سلام آگوشی! من اسمم قارچ فرفریه. البته دوست دارم با هم بازی کنیم، اما من کمی خجالتی هستم.” آگوشی که بسیار مهربان بود، به قارچ فرفری گفت: “اشکالی نداره، ما می‌تونیم توی جنگل قدم بزنیم و تو هر وقت حس بهتری داشتی، با هم بازی می‌کنیم.” قارچ فرفری احساس کرد که آگوشی خیلی مهربان و دوستانه است و کم‌کم خجالتش ریخت. آن‌ها دوتایی در جنگل گردش کردند و از صدای پرندگان و وزش نسیم لذت بردند. آگوشی یاد گرفت که برای دوستی باید به احساسات دیگران توجه کند و به آنها زمان دهد تا خودشان را راحت احساس کنند.

پایان قسمت اول!

اپیزودهای دیگر این فصل:

فصل های دارما کودک
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.