پرش لینک ها

نو شدن – مدیتیشن در طبیعت 1403

این مدیتیشن برای اجرا شدن در طبیعت طراحی شده است

بهار، فصلی که نه تنها زمین رو با نوید تازه‌شدن آراسته می‌کنه، بلکه قلب‌های ما رو با امید به پیدایشی دوباره پر می‌کنه.

در این لحظات تحول و زیبایی، ما در دارما، مفتخریم که اعلام داریم چهارمین بهار رو در کنار شما، همراهان همیشگی، جشن می‌گیریم. همراهی شما در این مسیر، بیش از آنچه کلمات توان بیانش رو داشته باشن، برای ما معنادار و ارزشمند.

در این اپیزود ما سال جدید رو با آگاه شدن به یکی شدنمون با طبیعت و قدرت بی‌کران نهفته در درونمون شروع می‌کنیم.

تلگرام

Telegram

کست باکس

Castbox

گوگل پادکست

Google Podcast

اسپاتیفای

Spotify

بهار، فصلی که نه تنها زمین رو با نوید تازه‌شدن آراسته میکنه، بلکه قلب‌های ما رو با امید به پیدایشی دوباره پر می‌کنه. 

در این لحظات تحول و زیبایی، ما در دارما، مفتخریم که اعلام داریم چهارمین بهار رو در کنار شما، همراهان همیشگی، جشن می‌گیریم. همراهی شما در این مسیر، بیش از آنچه کلمات توان بیانش رو داشته باشن، برای ما معنادار و ارزشمند. 

. 

مکانی رو به دور از همهمه زندگی شهری، جایی که طبیعت با تمام وجود خود رو به نمایش میذاره، انتخاب کنین. بدون اینکه پوششی رو بر روی سرسبزی‌ها بندازید، بر روی اون بنشینید و یا دراز بکشید. 

با دستاتون این سرسبزی‌ها رو لمس کنید و با چند نفس عمیق این بوی زیبا و تازه طبیعت رو استشمام کنین. 

. 

حالا، به دقت به زیبایی‌های طبیعت که پیش روی شما گسترده شده، نگاه کنین. به درختایی که با شکوفه‌های رنگارنگشون زیبایی این منظره رو به اوج می‌برن، به برگهایی که با طیفهای مختلفی از رنگ‌ سبز، مانند منبعی پرانرژی، قدرت و حیاتی نو به شما می‌بخشن. 

. 

حالا به تصویر روبروتون دقیق‌تر نگاه کنین، به شکوفه‌هایی که خودشون رو از دل شاخه‌های سخت بیرون کشیدن، به سبزه‌هایی که به هر زحمتی که شده سرشون رو از دل خاک بیرون آوردن و خالق این طبیعت شدن. به قدرتی که در دل این طبیعت نهفته شده و منبع این زیبایی‌هاست، به دقت توجه کنین.  

. 

. 

در این نقطه ازتون می‌خوام چشماتون رو ببندین و به سالی که گذشت فکر کنین، به مسیری که طی کردین، به چالش‌هایی که پشت سر گذاشتین و به زیبایی‌هایی که از درون این چالش‌ها خلق کردین، فکر کنین.  

. 

. 

به قدرت کیمیاگری که چالش‌هاتون رو به زیبایی هرچه تمام‌تر به فرصتهایی برای رشد و شکوفایی تبدیل کرده توجه کنین. این قدرت همانند قدرت نهفته در طبیعته که از درون شاخههای خشک و مقاوم، شکوفه‌هایی با رنگ‌های بی‌نظیر رو به بیرون میاره 

شما جزئی از این طبیعت و جهان عظیم و شگفت انگیز هستین و این قدرت در درون شماست. 

. 

. 

ما به عنوان جزئی از این جهان باشکوه، همه چیز رو برای التیام، رشد، و خلق زیبایی در وجودمون داریم. نیرویی در درونمون جریان داره که می‌تونه ما رو به سوی خلق لحظاتی شگفت‌انگیز سوق بده. 

بیایید بدون هیچ ترس و نگرانی، در مسیرمون به خلق زیبایی‌هامون ادامه بدیم. با هر نفس، با هر قدم، و با هر لحظه از زندگی، شکوفه‌های نو رو در دلمون و در دنیای پیرامونمون پرورش بدیم. 

. 

حالا چشماتون رو باز کنین و با آگاهی به یکی شدن، و قدرت بی‌کران نهفته در درونمون برای خلق، عشق ورزیدن و زندگی کردن به شیوه‌ای که هر لحظه‌ی اون سرشار از معنا و زیبایه، ادامه بدین. 

. 

با آرزوی امید و آگاهی، قدردان حضور همیشگی شما در دارما هستیم. سال نو مبارک.

موسیقی:

اپیزودهای دیگر این فصل:

فصل های دارما مدیتیشن
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.